Trött -_-'

Hej! ^^
Gud jag har insperatiton till stylar men orkar inte Styla! O.o' Kan ju iaf berätta att, jag har en idé som inte dom andra har hört! :D Men jag kommer skriva det här ändå XD
Det är en slags tävling! :D   Yaaay! :D Om det händer går det till såhär:
Just du ska göra din egen style med CrazyRetro och om vi tycker den är riktigt CrazyRetro hamnar den uppe på våran blogg! :D Du får även reklam för din egen blogg om du har någon ^^ Sen så, ja det är inte nån riktig tävling men iaf ^^
Jag kommer ta tag i denna lilla roliga grejj, så nu bestämde jag att det ska bli en sån iaf även fast dom kanske säger nej och så, det är ju ändå jag som håller i det eller hur? ^^ :D
Jajaj ^^ Emma och Ida är i Kungsberget/KB idag så det blir nog ingen stor/ingen uppdatering alls idag för dom :( Men jag är fast här XD  Ska förmodligen upp och åka kvälls åk med pappa ikväll ^^ Skojj Skojj ^^
Jajaj ni ska inte få höra mitt tjat så mycket längre XD
Dagens bild:
Hejjah ^^ puss* ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0