Pigg idag! :D

Jah! :D Idag är man pigg, och väntar på att Nizze ska vakna XD
Igår kväll var jag och Pappa på Kvälls åk i Kungsberget som sagt :D Jätte roligt! :D Men fick problem med andningen så jag tog det lugnt.. Hostade stup i kvarten ett tag men när jag fått vila i stolsliften ett par gånger vart det bättre:) Johansbacken ska man åka på kvällsåken! :D Det är alldeles mörkt och mysigt! :D Sen är det inte så många som åker där då heller ^^ Jätte skojj! :D ^^
Jaja ^^ Idag ska jag va med Nizze, men hon vaknar aldrig X) Tänkte att vi kanske kunde åka snowboard eller göre CrazyRetro style? ^^ Hoppas hon vaknar snart ^^
GUD VAD BRA IDAH! :D Då gör vi det! Japp!
Dagens bild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0