Jippie :D

Nu väntar jag på att Emma Hayden ska ringa! Vi ska sova hos henne och imorgon ska vi kolla på astrids Uppvisning!



Klockan 15.00 ska Astrid Olsson uppträda på Jernvallens inneishall! DEt blir shower med Greas, High scool mucical, Molan Roce (vet inte hur det stavas), Lilo och stitch <33, och mycket mer! kom och kolla alla!!

visst är det ett härligt väder! Jag vaknade imorse av att solen kikade in genom mitt fönster! Mamma och lillebrorshan simon e i Valbo! Och dom ska köpa en blommig Midje kjol åt mig <33 JAAAA Ni får se sen! Men nu ska jag snart gå! jag ska möta upp emma ju xD Hoppas alla får en toppendag! Och glöm inte !
IMORGON KL: 15.00 JERNVALLENS INNEHALL!!  PS! det är gratis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0