Haii <33 ^^

Hej hej idag var ida, jag, min familj och några från Stockholm i BK och jaa åkte "lite" så klart ;P
Vi tänkte hoppa airbagen men ..... vi hann inte för först vela vi inte men sen imont slutet tänkte vi gö de men Emma (min store syrra) vela/orka inte följa me så vi sket i den :/
Nu sitter jag hemma i vårt dårhus mamma springer och jagar vår hund och leker... Han kommer nog strax flyga in i nått XD
Senare ska vi kolla lite tv och äta chips men idah är inte hän :/ men hon har ju isf apa kul med maja, Emma, och astrid.... Fan vad många Emma det blev först min lossas syrra sen idahs kompis sen jag O.O skummt...
aja kommer mer sen med ska blogga sjelv nu ;P på http://dreemer.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0