Det här är vi:

Emma: Jag är en flummig person som gärna testar nya gränser. Jag älskar färger. Och när det gäller klädstilar så är det hipp hopp med punk. På fritiden rider jag och spelar teater. Jag skulle gärna villa börja dansa men jag har inte hunnit än.
Idah: Jag är en rolig tjej (när jag har lust) Jag gillar att vara bekväm i mina kläder och älskar sommaren när man kan gå barbent. midje kjolar är min grej och puffiga klänningar. på fritiden rider jag spelar teater och sjunger. Jag älskar att skriva.
Ninni: Jag är en flummig tjej som gillar huvtröjor och mönster. Min favoritfärg är rosa! På fritiden spelar jag teater och ska snart börja rida. Jag gillar att rita på mig själv.då ritar jag allt möjligt. Kameran är alltid nära och idah tycker jag nyser gulligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0